مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 10:452023-09-24بين الملل

کیسینجر: اختلاف آمریکا و چین به حکمرانی هوش مصنوعی آسیب می رساند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ساوت چاینا مورنینگ پست، وزیر خارجه اسبق آمریکا که از طریق ارتباطی ویدئویی در نشست بوند (Bund Summit) که یک انجمن مالی در مرکز اقتصادی چین در شانگ های است، - هنری کیسینجر، وزیر خارجه اسبق آمریکا گفت که جدایی چین و آمریکا استاندارد های زندگی در هر دو کشور را کاهش می دهد و به توانایی آن ها بر مدیریت حوزه نوظهور هوش مصنوعی آسیب می زند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ساوت چاینا مورنینگ پست، وزیر خارجه اسبق آمریکا که از طریق ارتباطی ویدئویی در نشست بوند (Bund Summit) که یک انجمن مالی در مرکز اقتصادی چین در شانگ های است، شرکت کرده بود، گفت: در این رابطه ضروری است که از یکدیگر بیاموزیم و نباید جدا از یکدیگر پیش برویم.

کیسینجر اظهار کرد: ادغام و همگرایی عمیق چین در اقتصاد جهانی، روابط آمریکا و چین را تقویت کرده است، زیرا این دو برای تجارت به یکدیگر وابسته شده اند.

هرچند، در سال های اخیر، ایالات متحده و اتحادیه اروپا تلاش کرده اند از طریق محدود کردن زنجیره های تامین منابع حیاتی همچون عناصر خاکی کمیاب به حلقه ای از کشور های مورد اعتماد، از چین و دیگر کشور های رقیب خطر زدایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیسینجر: اختلاف آمریکا و چین به حکمرانی هوش مصنوعی آسیب می رساند

کیسینجر: اختلاف آمریکا و چین به حکمرانی هوش مصنوعی آسیب می رساند