مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 21:552023-10-14سياسي

نشست استاندار با وزیر نیرو برای تسریع در انتقال آب ارس به تبریز


استاندار آذربایجان شرقی با وزیر نیرو برای پیگیری طرح انتقال آب ارس به دشت تبریز نشستی برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی امروز شنبه در نشستی با وزیر نیرو در تهران، طرح انتقال آب رودخانه ارس به دشت تبریز و شهرها و روستاهای سر راه را پیگیری کرد.

  این نشست به دنبال پیگیری های نماینده عالی  دولت در استان از وزیر کشور مبنی بر تسریع در اجرای طرح انتقال آب ارس برگزار شد.

  در این نشست علاوه بر استاندار آذربایجان شرقی، رییس مجمع نمایندگان و تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار و مجری طرح حضور داشتند.

  اجرای طرح انتقال آب از رودخانه ارس پس از سال ها توقف و رکود در دولت قبل، با پیگیری های مداوم استاندار آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم از سر گرفته شد.

آغاز خط انتقال آب از ارس به تبریز پس از 10 سال مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز مرحله دوم خط انتقال آب از ارس به تبریز، گفت: این طرح که 10 سال است پیگیر آن هستیم در دولت سیزدهم به همت قرارگاه خاتم الانبیا به ثمر نشسته است.

مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی در خصوص مشخصات این پروژه گفت: این پروژه با هدف تامین نیاز آب شرب و بهداشت کلانشهر تبریز و سایر شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست استاندار با وزیر نیرو برای تسریع در انتقال آب ارس به تبریز

نشست استاندار با وزیر نیرو برای تسریع در انتقال آب ارس به تبریز