مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-09سياسي

برگزاری اجلاسیه شهدای زن در لرستان


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: اجلاسیه 479 شهیده زن با عنوان انیس شاهدان در استان برگزاری می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: اجلاسیه 479 شهیده زن با عنوان "انیس شاهدان" در استان برگزاری می شود.

فریبا ولی پور امروز دوشنبه هفدهم مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه 479 شهیده زن لرستان با بیان اینکه از مهم ترین جلوه های حضور بانوان ایرانی در دفاع مقدس نقش پشتیبانی و خدماتی آنان و فراهم آوردن تدارکات لازم برای رزمندگان در جبهه های جنگ بود.

وی اضافه کرد: در آغازین روزهای تهاجم دشمن بعثی، بیشتر این خدمات به صورت خودجوش و کمتر سازمان یافته در مراکزی نظیر مساجد، حسینیه ها، مدارس و غیره با مشارکت فعال بانوان صورت می گرفت.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان تصریح کرد: فعالیت زنان در ستادهای پشتیبانی جبهه و جنگ به موارد خاصی محدود نمی شد و آنها متناسب با توانایی هایشان فعالیت های متنوعی انجام می دادند.

ولی پور با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ شهدا به ویژه زنان شهیده استان و ذیل کنگره 6555 شهید استان، اجلاسیه 479 شهیده زن با عنوان انیس شاهدان در لرستان با حضور سردار نقدی و مسئولین کشوری و استانی و 1600 مهمان 24 مهرماه در دهکده مقاومت با عنوان انیس شاهدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاسیه شهدای زن در لرستان

برگزاری اجلاسیه شهدای زن در لرستان