مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:362023-10-09ورزشي

قهرمان شیرجه: قبول نکردم برای آمریکا مسابقه دهم، با پرچم ایران حاضر شدم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، قائم میرابیان در حاشیه حضور خود در همدان اظهار کرد: 20 سال بود که به همدان سفر نکرده بود واقعا برای دیدن همدان دلتنگ بودم، طی این مدت همدان تغییرات بزرگی داشته است.

وی افزود: همواره به استان و کشورم عرق و تعصب داشته ام و علیرغم پیشنهاداتی که برای حضور در تیم های دیگر دنیا به من شد هیچ وقت غیرت ایرانی خود را زیر پا نگذاشتم و همواره قلبم برای ایران می تپد.

قهرمان شیرجه پیشکسوتان جهان گفت: در مسابقات جهانی پیشکسوتان جهان که در ژاپن برگزار شد مسئولان تیم ملی شیرجه آمریکا نام من را از این کشور به فدراسیون جهانی دادند اما من قبول نکردم و با پرچم ایران در مسابقات جهانی حضور یافتم و این از نظر مدالی به ضرر آمریکا شد.

وی ادامه داد: در این دوره حدودا 600 شیرجه رو در 12 رده سنی از 21 کشور دنیا حضور پیدا کردند، در برخی از رده های سنی قهرمانان بازنشسته جهان و المپیک حضور داشتند و در بعضی از رده های سنی سطح رقابت به نسبت رده سنی خودشان خوب بود، ولی در بعضی از رده ها سطح مسابقات مانند مسابقات جهانی بود و سطح کیفی بسیار بالا بود.

میرابیان افزود: بدون چشمداشتی می خواهم تجربه هایی که در کنار مربیان تیم ملی آمریکا به دست آوردم در اختیار نوجوانان و جوانان کشور و استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان شیرجه: قبول نکردم برای آمریکا مسابقه دهم، با پرچم ایران حاضر شدم

قهرمان شیرجه: قبول نکردم برای آمریکا مسابقه دهم، با پرچم ایران حاضر شدم