مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-11سياسي

وجود 300 مخاطره در کشور


رییس کنگره بین المللی ساخت بیمارستان گفت: به طور کلی 300 مخاطره در کشور تعریف شده است که بخش زیادی از این مخاطرات، تکرارپذیر بوده و تهدیدی برای زیرساخت های بهداشت و درمان محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،علیرضا زالی،رییس کنگره بین المللی ساخت بیمارستان در مراسم افتتاحیه هشتمین کنگره تخصصی و پنجمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات که صبح امروز در سالن همایش های بین المللی رازی برگزار شد، تداوم در برگزاری این کنگره را حاصل هشت سال تلاش مستمر و پیوسته دانست که ترجمانی از همت بلند مسئولان و دست اندرکاران این حوزه است.

وی تاکید کرد: فرآیند ساخت و ساز بیمارستانی در کشور مدل چالاکی را در پیش گرفته و امروزه شاهد فرآیند رو به تزاید ساخت بیمارستان های متعدد و مدرن و توسعه زیرساخت های درمانی و تخت های بیمارستانی در کشور هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با پاسخ به این سوال که آیا ساخت بیمارستان در تضاد با رویکرد وزارت بهداشتی به منظور گسترش زیرساخت های بهداشتی است یا خیر، اظهار کرد:  نهضت بیمارستان سازی می تواند توامان با استراتژی موزون، بدون غفلت از زیرساخت های بهداشتی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 300 مخاطره در کشور

وجود 300 مخاطره در کشور