مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:252023-09-30بين الملل

برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری در «دوشنبه»


در پایتخت تاجیکستان با حضور نخست وزیر آذربایجان، معاونان نخست وزیران روسیه و قزاقستان، میهمانان بلندپایه از کشورهای مختلف و همچنین بیش از 600 تاجر و سرمایه گذار تاجیک و خارجی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در پایتخت تاجیکستان با مشارکت مقامات ارشد و کارآفرینان داخلی و خارجی همایش بین المللی سرمایه گذاری دوشنبه – 2023 کار خود را آغاز  کرد.

رحمان در پیام ویدیویی به شرکت کنندگان این همایش گفت که تاجیکستان با بیش از 40 کشور خارجی موافقت نامه های را در زمینه تشویق متقابل و حمایت از سرمایه گذاری ها امضا کرده است.

وی خاطرنشان کرد که طی 10 سال گذشته بیش از 110 میلیارد سامانی سرمایه گذاری خارجی وارد اقتصاد این کشور شده که از این میزان بیش از 44 میلیارد سامانی سرمایه گذاری مستقیم است.

رحمان افزود: در حال حاضر بیش از 82 طرح سرمایه گذاری دولتی به ارزش بیش از 45 میلیارد سامانی در تاجیکستان در حال اجرا قرار دارند.

رییس جمهور تاجیکستان از انرژی سبز، معدن، گردشگری به عنوان اولویت های سیاست سرمایه گذاری کشورش نام برد.

بنابر سخنان رحمان، تاجیکستان با بیش از 180 کشور جهان روابط دیپلماتیک دارد و کارآفرینان تاجیک به عنوان شرکای قابل اعتماد در بین جوامع تجاری شناخته می شوند و فهرست کشورهای بدون روادید که از سیستم دریافت ساده روادید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری در «دوشنبه»

برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری در «دوشنبه»