مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-02اجتماعي

آشنایی دانش آموزان اصفهانی با کاربردهای هوش مصنوعی


رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اولین رویداد علمی تخصصی دانش آموزی هوش مصنوعی هم زمان با پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) درحال برگزاری است.

-  احسان صنعتکار، رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان این اداره کل در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اولین رویداد علمی تخصصی دانش آموزی هوش مصنوعی هم زمان با پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) در حال برگزاری است.

وی افزود: نخستین روز این رویداد، شنبه 8 مهرماه با عنوان هوش مصنوعی و پزشکی با حضور بالغ بر 100 دانش آموز دختر در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد که در قالب برنامه های تدارک دیده شده و در محورهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی، ملاحظات در هوش مصنوعی برای مراقبت های پزشکی، چالش های هوش مصنوعی در بهداشت و درمان شرکت کنندگان با کاربرد هوش مصنوعی در پزشکی و ارتباط آن با حوزه بهداشت و درمان بیشتر آشنا شدند.

صنعتکار بیان داشت: برگزاری نشست هوش مصنوعی و آشنایی با الگوریتم ها در دانشکده فنی دانشگاه اصفهان از دیگر برنامه های روز نخست این رویداد بود که با محورهای نقشه راه یادگیری ابزارهای پرکاربرد هوش مصنوعی، آشنایی با پلتفرم ها و ابزارهای رایگان هوش مصنوعی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی دانش آموزان اصفهانی با کاربردهای هوش مصنوعی

آشنایی دانش آموزان اصفهانی با کاربردهای هوش مصنوعی