مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 21:412023-10-15سياسي

887 نقطه حادثه خیز کشور در اولویت اصلاح قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن مومنی صبح امروز در جلسه شورای راهبردی تصادفات چهار محال و بختیاری با اشاره به ارجحیت اقدامات فرهنگی بر روش های سلبی و ایجابی برای کاهش تصادفات گفت: اقدامات فرهنگی بسیار نافذ است و باید بخشداران، دهیاران، آموزش و پرورش، صدا و سیما و غیره برای فرهنگ سازی در خصوص عوامل کاهش تصادفات اقدامات لازم را انجام دهند.

رییس پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: 33 دستگاه اجرایی در کاهش تصادفات نقش دارند که در این میان هشت دستگاه نقش بیشتری ایفا می کنند و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی باعث نتایج موثر می شود.

وی ادامه داد: آمار تصادفات در چهارمحال و بختیاری بالا است اما برنامه ریزی های خوبی برای کاهش تصادفات در این استان انجام شده و اعتبارات خوبی برای زیر ساخت های بلند مدت، ایمنی جاده ها و غیره جذب شده است که با هزینه اعتبارت، نتایج خوبی را می توان به دست آورد.

  مومنی افزود: 3 هزار و 800 نقطه حادثه خیز در کشور شناسایی شده است که از این میزان 887 نقطه در اولویت اصلاح قرار دارد و سازمان برنامه بودجه باید اعتبار قابل توجهی برای برطرف کردن نقاط حادثه خیز جاده ها به سازمان راهداری اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و استفاده تلفن همراه و خواب آلودگی علت 82 درصد از آمار تصادفات است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

887 نقطه حادثه خیز کشور در اولویت اصلاح قرار دارد

887 نقطه حادثه خیز کشور در اولویت اصلاح قرار دارد