مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-01اقتصادي

ادامه روند تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان


معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از الحاق 1288 هکتار زمین به محدوده شهرهای خوزستان به منظور استفاده در طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از الحاق 1288 هکتار زمین به محدوده شهرهای خوزستان به منظور استفاده در طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

شبنم کوچک پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان در حوزه معاونت معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به دنبال تغییر کاربری اراضی و الحاق اراضی به محدوده شهرها هستیم.

وی با بیان این مطلب که در این راستا تاکنون 1288 هکتار زمین به محدوده 12 شهر خوزستان الحاق شده است، گفت: هم چنین الحاق بیش از 950 هکتار زمین دیگر به محدوده شهرهای استان در دستور کار قرار دارد و پس از برگزاری جلسات کارشناسی این مهم انجام می شود.

کوچک پور عنوان کرد: هم چنین 400 هکتار زمین در کمیسیون ماده 5 استان در راستای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن تغییر کاربری داده شده است.

وی با بیان این که برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان از تمام ظرفیت های قانونی استفاده خواهیم کرد تا مشکلی برای تامین اراضی مورد نیاز اجرای طرح وجود نداشته باشد، افزود: همه موارد فنی در تغییر کاربری ها و هم چنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه روند تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان

ادامه روند تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان