مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-05سياسي

تقدیر از برگزیدگان مهرواره هوای نو در قم


برگزیدگان استانی دومین مهرواره سراسری هوای نو با حضور حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در قم تقدیر شدند.

- ایسنا/قم برگزیدگان استانی دومین مهرواره سراسری هوای نو با حضور حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در قم تقدیر شدند.

حجت الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم با اشاره به مشارکت حدود 6 هزار هیأت در دومین مهرواره هوای نو، اظهار کرد: پیش بینی می کنیم در مهرواره بعدی حدود 15 هزار هیأت مشارکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، عزت زمانی با بیان اهداف برگزاری این مهرواره، افزود: دغدغه ما این است که ظرفیت های هیأت های مذهبی را به سطوح مختلف در کشور معرفی کنیم و بگوییم که هیأت بزرگ ترین سرمایه اجتماعی ماست، مردم در هیأت بیش از جاهای دیگر حضور پیدا می کنند و ویژگی هایی که در هیأت وجود دارد می تواند بسیاری از مسائل را در سطوح مختلف حل کند.

عزت زمانی با تأکید بر لزوم شکل گیری حکمرانی محلی با محوریت شبکه های مردمی، اظهار کرد: ما آماده ایم آنچه که جزو عقلانیت جبهه مردمی است ارائه، ثبت و ضبط و در قالب انتقال تجربه و آموزش و مهارت منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از برگزیدگان مهرواره هوای نو در قم

تقدیر از برگزیدگان مهرواره هوای نو در قم