مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:352023-09-27حوادث

5 محور دوطرفه اصلی و بحرانی استان مرکزی به زودی بزرگراه می شوند


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه محور بحرانی زالیان امسال بزرگراه می شود، گفت: محور ازنا، خمین-الیگودرز، ساوه همدان قدیم، - ایسنا/مرکزی رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه محور بحرانی زالیان امسال بزرگراه می شود، گفت: محور ازنا، خمین-الیگودرز، ساوه همدان قدیم، محور زیراب و کنارگذر شمالی اراک از محورهای دو طرفه اصلی و بحرانی هستند که قرار است به زودی به محورهای بزرگراهی تبدیل شوند.

سرهنگ محمد پورشمس 5 مهر در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: استان مرکزی به لحاظ ترافیکی و تردد جزو استان های درجه یک کشور محسوب می شود و در خیلی از آیتم های تردد و ترافیک بین رتبه های یک تا سوم قرار دارد.

وی با بیان اینکه از مجموع راه های استان، چهار درصد آزادراه و هفت درصد بزرگراه هستند افزود: مابقی راه ها معادل 89 درصد راه های دوطرفه و بدون جداکننده وسط و مستعد بدترین حالت تصادف هستند که از این میزان هفت درصد راه های اصلی هستند.

رییس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: محور زالیان یکی از محورهای بحرانی استان است که سال گذشته بیش از 50 نفر در این محور جان خود را از دست داده اند، مقرر شده تا پایان سال کاری امسال این محور به راه بزرگراهی تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 محور دوطرفه اصلی و بحرانی استان مرکزی به زودی بزرگراه می شوند

5 محور دوطرفه اصلی و بحرانی استان مرکزی به زودی بزرگراه می شوند