مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 22:252023-10-19اجتماعي

اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان تهران


مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم برای پیشگیری و مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بعد از ظهر پنج شنبه با تاکید بر پیشگیری و آمادگی لازم دستگاه ها برای مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان تهران اظهار کرد: طی روز گذشته بازدیدهایی از برخی مرغداری ها در شهرستان ری از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه همکاری دستگاه های ستاد ملی آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با اداره کل دامپزشکی در جهت پیشگیری و کنترل این بیماری در سطح استان تهران بسیار راهگشا خواهد بود، گفت: برگزاری مستمر جلسات تخصصی ماهیانه این ستاد و پایش و رصد مستمر و به موقع و بازدیدهای دوره ای از تمام واحدهای مرغداری در سطح استان و ارسال گزارش ماهانه به مدیریت بحران استانداری تهران مورد تاکید است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اینکه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان یکی از بیماری های ویروسی و قابل انتقال خطرناک بوده که توسط پرندگان مهاجر منتقل می شود، افزود: مشترک بودن این بیماری بین انسان و طیور این ضرورت را به وجود می آورد که آگاهی های لازم به مردم ارائه و تمهیدات ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان تهران

اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان تهران