مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 16:302023-09-29بين الملل

سوئد برای چندمین بار مجوز قرآن سوزی داد


«سلوان مومیکا» مهاجر عراقی الاصل ساکن استکهلم، که پیش تر چند بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم کرده بود، مجوز جدیدی را برای تکرار این جنایت در شهر مالمو از سوی مقامات سوئدی دریافت کرد.

- سلوان مومیکا مهاجر عراقی الاصل ساکن استکهلم، که پیش تر چند بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم کرده بود، مجوز جدیدی را برای تکرار این جنایت در شهر مالمو از سوی مقامات سوئدی دریافت کرد.

رسانه های سوئدی اعلام کردند که سلوان مومیکا با مجوز رسمی پلیس این کشور، فردا جنایت هتک حرمت قرآن کریم را در شهر مالمو تکرار خواهد کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سلوان مومیکا مهاجر عراقی الاصل ساکن استکهلم، که پیش تر چند بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم کرده بود، مجوز جدیدی را برای تکرار این جنایت در شهر مالمو از سوی مقامات سوئدی دریافت کرد.

  طبق گزارش پایگاه خبری روسیاالیوم ، این خبر را رادیوی سوئد گزارش داده و با انتشار یک پیام صوتی اعلام کرد سلوان مومیکا، که در چند هفته گذشته عامل آتش زدن نسخه های قرآن کریم در سوئد بود، اکنون مجوز دیگری برای برگزاری این رویداد در شهر مالمو دریافت کرده است.

  بر اساس این گزارش، مومیکا این اقدام را صبح فردا شنبه، 30سپتامبر در حالی تکرار خواهد کرد که روزنامه افتونبلادت سوئدی از صدور مجوز برای این کار از سوی پلیس این کشور خبر می دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوئد برای چندمین بار مجوز قرآن سوزی داد

سوئد برای چندمین بار مجوز قرآن سوزی داد