مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 19:352023-10-11سياسي

عراق با ایجاد 200 برجک در خط صفر مرزی با کرمانشاه، نیروی مرزبانی مستقر کرد


فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، از ارتقای امنیت در دو طرف مرز ایران و عراق خبر داد و گفت: عراق، تاکنون در مرزهای مشترک با استان کرمانشاه، 200 برجک ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار کیاست سپهری فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری؛ مرز هر کشوری را ناموس آن کشور دانست و از آمادگی مطلوب مرزبانان برای پاسداری از مرزها جمهوری اسلامی ایران سخن گفت.

وی با اشاره به 371 کیلومتر مرز مشترک استان کرمانشاه با کشور عراق، اظهار کرد: مرزبانی استان با همکاری سپاه و ارتش حراست و حفاظت از مرزهای استان را انجام می دهد.

  فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با اشاره به اتفاقات مهم در بحث ارتقای امنیت و جلوگیری از قاچاق در دو طرف مرز، گفت: از ابتدای سال جاری مرزبانی کشور عراق هم به خوبی پای کار آمده، تاکنون در مرزهای مشترک با استان کرمانشاه 200 برجک زده تا 400 برجک افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به استقرار نیرهای مرزبانی عراق در این برجک ها، گفت: به موازت ایجاد برجک ها، 200 کیلومتر جاده های مرزی هم ایجاد کرده اند، حفر کانال به عرض و عمق 2 تا سه متر و انسداد فیزیکی به وسیله سیم های خاردار، فنس و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق با ایجاد 200 برجک در خط صفر مرزی با کرمانشاه، نیروی مرزبانی مستقر کرد

عراق با ایجاد 200 برجک در خط صفر مرزی با کرمانشاه، نیروی مرزبانی مستقر کرد