مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 03:352023-10-05بين الملل

بیلد: آلمان برنامه ای برای ارسال موشک کروز به اوکراین ندارد


یک روزنامه آلمانی گزارش داد که برلین در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ارائه موشک های کروز «تائوروس» به اوکراین ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، باوجود درخواست های مکرر کی یف از برلین و فشارهای آمریکا و دیگر متحدان اوکراین به آلمان برای ارسال موشک های کروز، این کشور اما برنامه ای برای انجام این کار ندارد.

روزنامه بیلد شامگاه چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که آلمان در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ارائه موشک های کروز تائوروس به اوکراین ندارد زیرا این موشک ها با موشک های ارائه شده توسط فرانسه و انگلیس به کی یف قابل مقایسه نیستند.

بیلد نوشت که برلین همچنین نگران است که این موشک ها برای هدف قرار دادن پل کرچ که سرزمین اصلی روسیه را به شبه جزیره کریمه متصل می کند، مورد استفاده قرار بگیرد و بدین ترتیب مسکو این امر را دخالت آلمان در جنگ برآورد کند.

این روزنامه ادامه داد که اولاف شولتز صدراعظم آلمان هفته گذشته در یک نشست داخلی به کمیته روابط خارجی پارلمان این کشور گفت که موشک های تائوروس با موشک های کروز اسکالپ ساخت فرانسه یا موشک های استورم شادو ساخت انگلیس قابل مقایسه نیستند، زیرا این کشورها مستقیماً خود داده های جغرافیایی را به اهداف ارسال می کنند و با پرسنل خود در تعامل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیلد: آلمان برنامه ای برای ارسال موشک کروز به اوکراین ندارد

بیلد: آلمان برنامه ای برای ارسال موشک کروز به اوکراین ندارد