مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-02اقتصادي

لایحه تامین مالی بزرگراه شمالی کرج تصویب شد


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از تصویب لایحه تامین مالی هزینه های پروژه بزرگراه شمالی به عنوان یکی از مهمترین اولویت های عمرانی شهر کرج خبر داد.

- ایسنا/البرز سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از تصویب لایحه تامین مالی هزینه های پروژه بزرگراه شمالی به عنوان یکی از مهمترین اولویت های عمرانی شهر کرج خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمار ایزدیار روز دوشنبه 10 مهر 1402 اظهار کرد: لایحه تامین مالی هزینه های پروژه بزرگراه شمالی به عنوان یکی از مهمترین لوایح سال سوم شورا به تصویب اکثریت اعضا رسیده است.

وی افزود: بر این اساس با تزریق 4500 میلیارد ریال به این پروژه با قیود اعلامی شورا جهت تسریع در روند تکمیل آن موافقت شده است.

ایزدیار گفت: برای تامین مالی این پروژه که حدود 10 درصد از بودجه عمرانی مدیریت شهری را به خود اختصاص داده مقرر شد از محل بند ت تبصره 6 بودجه سال 1402 اقدام شود که این ردیف درآمدی، حاصل تبدیل آرای اعاده به جریمه کمیسیون ماده 100 در سال های گذشته است.

وی ادامه داد: بخشی از بودجه مورد نیاز نیز از طریق تهاتر تامین می شود و البته قیودی که شورا اعمال کرده نیز لازم الاجرا خواهد بود.

ایزدیار همچنین اظهار کرد: در راستای اجرای تامین مالی این پروژه 50درصد یعنی 2250میلیارد ریال به پروژه تزریق خواهد شد و مابقی منوط به انجام تعهدات دولت و تعیین تکلیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه تامین مالی بزرگراه شمالی کرج تصویب شد

لایحه تامین مالی بزرگراه شمالی کرج تصویب شد