مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-17سياسي

توسعه فضای سبز شهر قم الگویی برای کشور است


رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره گفت: در حوزه فضای سبز اشتراک تجربیات می تواند در مدیریت و توسعه فضای سبز در کشور کمک بسیار کرده و باید این همکاری ها بین شهرداری و جهاد کشاورزی نیز بیشتر شده و توسعه پیدا کند.

- ایسنا/قم رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره گفت: در حوزه فضای سبز اشتراک تجربیات می تواند در مدیریت و توسعه فضای سبز در کشور کمک بسیار کرده و باید این همکاری ها بین شهرداری و جهاد کشاورزی نیز بیشتر شده و توسعه پیدا کند.

به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در حاشیه نخستین همایش ملی توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر که در شهر قم برگزار شد، فضای سبز شهر قم را با توجه به اقلیم خشک و کمبود منابع آبی در کشور شاخص دانست و اظهار کرد: فضای سبز شهر قم با نگاهی علمی و عملکردی جهادی دنبال می شود و می تواند الگویی برای سایر شهرها کویری در کشور باشد.

وی توسعه فضای سبز شهر قم را در چند سال گذشته موردبررسی قرارداد و افزود: طی هشت سال گذشته سرانه فضای سبز شهر قم از حدود 13 متر به ازای هر نفر به بیش از 21 مترمربع رسیده که این رشد در شهری با اقلیم و محدودیت منابع آبی بسیار کار بزرگی است و این افزایش سرانه چهره شهر را به کلی تغییر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضای سبز شهر قم الگویی برای کشور است

توسعه فضای سبز شهر قم الگویی برای کشور است