مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-02سياسي

جامعه روحانیت 4000 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است


جامعه روحانیت در دفاع از انقلاب و دفاع مقدس 4000 شهید تقدیم کرده است که می طلبد شهدای روحانی و طلبه را به مردم معرفی کنیم.

- ایسنا/لرستان مسئول مؤسسه سیره شهدا گفت: جامعه روحانیت در دفاع از انقلاب و دفاع مقدس 4000 شهید تقدیم کرده است که می طلبد شهدای روحانی و طلبه را به مردم معرفی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان دهم مهرماه در کنگره شهدای فضیلت ، گرامیداشت 58 شهید طلبه و روحانی لرستان که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته وحدت گفت: شهدا الگوهای هدایت هستند که در هر قشری برای ما عزیز هستند.

وی با بیان اینکه لرستان 58 شهید روحانی دارد که بخشی از 6555 شهید لرستان هستند، ادامه داد: برای به ثمر رسیدن این انقلاب انسان های بزرگواری جانشان تقدیم شده است که شهدای روحانی و طلبه نمونه ای از این انسان های ایثارگر هستند که برای حفظ انقلاب از جان خود گذشتند.

مسئول مؤسسه سیره شهدا با اشاره به اینکه اولین شهید روحانی دفاع مقدس از لرستان بود که به خاطر اینکه حاضر نشد به امام و انقلاب توهین کند مورد شکنجه های فراوان قرار گرفت، افزود: در تاریخ داریم بعد از شهادت سمیه، عمار را مجبور به توهین به پیامبر اکرم(ص) کردند، اما از آنجایی که قلب عمار سرشار از ایمان و تقوا و عشق به پیامبر اسلام(ص) بود، حاضر به این کار نشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه روحانیت 4000 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است

جامعه روحانیت 4000 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است