مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-20ورزشي

ووشوکار زرندی قهرمان جهان شد


حسن قاسمی بسیجی ملی پوش زرندی در جشنواره جهانی رشته های رزمی طلایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند،  حسن قاسمی ورزشکار بسیجی زرندی پس از شرکت در مسابقات جهانی با شایستگی مدال طلای این دور از مسابقات را کسب کرد و برای مردم شهرستان خود به ارمغان آورد.

 قاسمی تنها ملی پوش شهرستان زرند به عنوان نماینده استان کرمان در این رقابت ها حضور داشت، در بین ورزشکاران سراسر جهان عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرد و طلایی شد.

وی امروز در آیین استقبال گفت: مسابقات فستیوال قهرمانی جهان هنرهای رزمی با حضور بیش از 40 کشور از سراسر دنیا در کشور ترکیه برگزار شد و من به عنوان تنها نماینده استان کرمان شرکت کردم و با خواست خداوند و دعای خیر مردم توانستم در رشته ووشو کونگ فو سنتی تالو به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یابم.

  قاسمی که تا کنون 20 مقام قهرمانی کشور و 3 مدال قهرمانی جهان را از سال 89 تا سال 1402 در رشته ووشو کونگ فو سنتی به دست آورده، پس از قهرمانی در بازگشت به زادگاهش از برگزاری مراسم استقبال همراه با جشن و شادی توسط جوانان ورزش ممانعت کرد و در پی جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستانی در غزه، مراسم استقبال را لغو کرد و از خانواده اش خواست مراسم استقبال را در گلزار شهدا برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ووشوکار زرندی قهرمان جهان شد

ووشوکار زرندی قهرمان جهان شد