مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-11سياسي

عصر شعر لاوان در سنندج برگزار می شود


به همت کانون شعر استاد همت یار حوزه هنری استان کردستان و به مناسبت روز حافظ عصر شعر لاوان در سنندج برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان به همت کانون شعر استاد همت یار حوزه هنری استان کردستان و به مناسبت "روز حافظ" عصر شعر"لاوان" در سنندج برگزار می شود.

افشین آزادی سرپرست حوزه هنری استان کردستان در گفت وگویی خبری با رسانەهای استان با اشاره به حماسه اخیر جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی که براساس فرمایش مقام معظم رهبری شکست غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی را رقم زد، گفت: آنچه که اتفاق افتاد در کنار تحقیر شدید این رژیم پوشالی، شجاعت و ایمان جوانان درد کشیده و مظلومی بود که با تکیه بر ایمان به خدای متعال و برنامه ریزی منسجم بزرگترین شکست این رژیم منحوس را به ثبت رساندند.

وی با برشمردن بخشی از جنایت های رزیم صهیونیستی در طول 70 سال تصرف سرزمین فلسطین ادامه داد: اینکه این رژیم و حامیانش بخواهند جای ظالم و مظلوم را عوض کنند شدنی نیست و باور بیدار مردمان آزاده جهان بر حقانیت مردم فلسطین واقف و آگاه است.

آزادی افزود: خوشبختانه هنرمندان ایران اسلامی در تمامی بخش های هنری با تولید آثاری ماندگار همواره تلاش خود را در همدلی و کمک در به تصویر درآوردن مظلومیت مردم فلسطین و سایر ملل ستم دیده به نمایش گذاشته است و این بار نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر شعر لاوان در سنندج برگزار می شود

عصر شعر لاوان در سنندج برگزار می شود