مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-14بين الملل

وزیر خارجه اسبق اتریش: آمریکا درباره اسراییل شکست خورده است


«کارین کنایسل» وزیر خارجه پیشین اتریش معتقد است که سیاست های 50 ساله آمریکا در قبال منطقه غرب آسیا به ویژه رژیم صهیونیستی و فلسطینیان به طرزی واضح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیپلمات سابق اتریشی در مصاحبه با یک رسانه دولتی روسیه معتقد است که درگیری های نظامی رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت فلسطین، ناشی از شکست سیاست های آمریکا در منطقه بوده است.

کارین کنایسل وزیر خارجه پیشین اتریش در مصاحبه با شبکه راشا تودی به اظهارنظر اخیر ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه درباره عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

سیاستمدار اتریشی تاکید رییس جمهور روسیه بر اینکه جنگ اخیر در منطقه غرب آسیا نشاندهنده شکست سیاست های آمریکا بوده است، را درست خواند.

وزیر خارجه اتریش طی سال های 2017 تا 2019 گفت: ایالات متحده واقعا از سال 1973 به طور شدیدی در (موضوع رژیم صهیونیستی و فلسطینیان) دخالت داشته است، آن زمان (هنری) کیسینجر بود که نقش میانجیگری را برای سیاست خارجی ایالات متحده در قبال اسراییل ایجاد کرد .

این چهره شناخته شده اروپایی ادامه داد: رییس جمهور پوتین به طور شفافی درباره شکست واضح سیاست خاورمیانه ای ایالات متحده به مدت 50 سال صحبت کرد، با توجه به آنچه در عراق، سوریه و لیبی اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه اسبق اتریش: آمریکا درباره اسراییل شکست خورده است

وزیر خارجه اسبق اتریش: آمریکا درباره اسراییل شکست خورده است