مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-12سياسي

نماینده مجلس: نفس های رژیم صهیونیستی به شماره افتاده است


نماینده چناران، طرقبه و گلبهار در مجلس گفت: شکی نیست که نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است و اخبار خوبی از جبهه مقاومت فلسطین به گوش می رسد، البته باید بدانیم که به مقاومت هزینه دارد.

- حسین امامی راد، نماینده چناران، طرقبه ، شاندیز و گلبهار در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: بعد از توافق هسته ای و نتایج مذاکرات در سال 1394، صهیونیست ها گفته بودند: تا 25 سال از دغدغه ایران آسوده شدیم.

در پی این ادّعا، مقام معظم رهبری طی سخنانی، فرمودند: رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت .

این مهمترین و به یادماندنی ترین جمله ایشان در سال1394 بود.

وی با بیان اینکه نفس های رژیم صهیونیستی به شماره افتاده است، افزود: شکی در اینکه نابودی رژیم صهیونیستی، قطعی است، وجود ندارد و خوشبختانه چند روزی است اخبار خوبی از جبهه مقاومت فلسطین به گوش می رسد؛ پیروزی های پی در پی که نتیجه حملات و عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی است.

روزهایی که هر روزش مصداق این کلام الهی است که یوم یفرح المؤمنون نماینده چناران، طرقبه ، شاندیز و گلبهار در مجلس، اظهار کرد: هر چند از جبهه مقاومت و فلسطینی های عزیز هم تعدادی شهید و مجروح شده اند، به هرحال، مقاومت، هزینه دارد و شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: نفس های رژیم صهیونیستی به شماره افتاده است

نماینده مجلس: نفس های رژیم صهیونیستی به شماره افتاده است