مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-15سياسي

تسهیل پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در راستای اجرای بیانات رهبری


معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از رشد بیش از 47 درصدی پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دانشگاه های برتر کشور در سال 1402 خبر داد.

- معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از رشد بیش از 47 درصدی پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دانشگاه های برتر کشور در سال 1402 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم عموعابدینی با اعلام این خبر گفت: سیاست تحول آموزشی وزارت علوم مبتنی بر استادمحوری، شاگردپروری، برنامه محوری و اخلاق مداری با قوت در حال پیگیری است و پس از بیانات مقام معظم رهبری در سال گذشته، مبنی بر تسهیل امور استعدادهای درخشان و نخبگان، آیین نامه جدید پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد با به شیوه استاد محور در راستای رفع نیازهای کشور به تصویب رسید و برای سال تحصیلی 1402 اجرایی شد.

وی افزود: با توجه به استقبال اساتید و نخبگان از اجرایی سازی طرح تحولی، بر اهمیت اجرای این طرح از منظر تسهیل امور استعدادهای درخشان و برتر، توجه به حل نیازهای کشور توسط نخبگان و ارتقاء اختیارات اساتید تاکید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی وزارت علوم، عموعابدینی اضافه کرد: در جلسه اخیر شورای هدایت استعدادهای درخشان به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گزارش دستاوردهای پذیرش استادمحور ارائه و مقرر شد سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در راستای اجرای بیانات رهبری

تسهیل پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در راستای اجرای بیانات رهبری