مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-14اقتصادي

بهره برداری جاده بین مزارع روستای کم برخوردار بهشهر در کمتر از 20 روز


جاده بین مزارع روستای کم برخوردار بیشه بنه بهشهر به طول 3 هزار و 400 متر، با ارزش 1 میلیارد و 400 میلیون تومان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در کمتر از 20 روز احداث شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جاده بین مزارع روستای دوردست و کم برخوردار بیشه بنه بخش هزار جریب شهرستان بهشهر با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا افتتاح و به بهره داری رسید.

 به علت عدم جاده مناسب، برای حمل نهاده های دامی و کار های کشاورزی دچار مشکل شده بودند،  این پروژه به طول 3هزار و400 متر، با ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت خیران، دستگاه های اجرایی، از جمله مردم بومی این منطقه، احداث و به اتمام رسیده است.

اگر این جاده در اختیار پیمانکار بدون مشارکت مردمی ساخته می شد هزینه هنگفتی داشت، اما با همراهی و همکاری مردم، هزینه کمتر و این جاده در کمتر از 20 روز احداث شد.

گفتنی است، همچنین در آیین افتتاح جاده بین مزارع روستای بیشه بنه علاوه بر تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، از خیرین و اهالی خدوم در احداث و اتمام این پروژه روستایی نیز قدردانی به عمل آمد.

همچنین رضا سلیمان نژاد، جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا افزود: پروژه های اولویت شماره یک این مناطق ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری جاده بین مزارع روستای کم برخوردار بهشهر در کمتر از 20 روز

بهره برداری جاده بین مزارع روستای کم برخوردار بهشهر در کمتر از 20 روز