مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 20:152023-09-23اقتصادي

بانوان سرپرست خانوار دهک اول تا پنجم مشکل ضمانت بانکی نخواهند داشت


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: بانوان سرپرست خانواری که جزو دهک های اول تا پنجم هستند، مشکل ضمانت بانکی نخواهند داشت و می توانند بدون ضامن وام بگیرند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: بانوان سرپرست خانواری که جزو دهک های اول تا پنجم هستند، مشکل ضمانت بانکی نخواهند داشت و می توانند بدون ضامن وام بگیرند.

فریبا ولی پور عالم، امروز، یکم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بانوان سرپرست خانوار دهک های اول تا پنجم که برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل همچون رفاه کارگران، پست بانک، توسعه، ملی، صندوق کارآفرین، پست بانک، سینا، کشاورزی و یا از طریق دستگاه های اجرایی ذی ربط به این بانک ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند و اینک در زمینه معرفی ضامن مشکل دارند، با استفاده از ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون این مشکل برطرف خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: بانوان سرپرست خانواری که جز دهک درآمدی یک تا پنج هستند و قبلاً برای دریافت وام اقدام کرده اند و اینک منتظر معرفی ضامن هستند، برای رفع این مشکل و اعلام اسامی خود به فرمانداری های سراسر استان و یا دفتر امور بانوان لرستان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان سرپرست خانوار دهک اول تا پنجم مشکل ضمانت بانکی نخواهند داشت

بانوان سرپرست خانوار دهک اول تا پنجم مشکل ضمانت بانکی نخواهند داشت