مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:562023-10-10اقتصادي

فرصت طلایی برای خودمالکین در نهضت ملی مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بهزاد کردلو، رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زنجانی ها می توانند به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.

mrud.

ir/ مراجعه کرده و از تسهیلات خود مالکی استفاده کنند، اظهار کرد: سهم استان زنجان در بخش خودمالکی در طرح نهضت ملی مسکن 12 هزار واحد مسکونی است که از آغاز طرح مذکور تا کنون حدود 3 هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند.

  وی ادامه داد: از این تعداد 473 واحد مسکونی منجر به انعقاد قرارداد با بخش خصوصی شده است.

  رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تسهیلاتی که در قالب نهضت ملی مسکن به خود مالکان واگذار می شود نیاز به خرید اوراق یا سپرده گذاری ندارد و مالکین می تواند از تسهیلات نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

کردلو با بیان اینکه سقف تسهیلات فعلا 350 میلیون تومان و با کارمزد23 درصد و 20 ساله است، تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار، پروژه های خودمالکی هم می توانند از تسهیلات 550 میلیون تومانی بهره مند شوند.

  وی گفت: پرداخت این نوع تسهیلات فرصت بسیار طلایی برای خود مالکین است و با این میزان تسهیلات بانکی، متقاضیان می توانند در زمین خودشان اقدام به ساخت و ساز کنند و لازم به ذکر است متقاضیانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت طلایی برای خودمالکین در نهضت ملی مسکن

فرصت طلایی برای خودمالکین در نهضت ملی مسکن