مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 20:152023-10-19بين الملل

کشتی اعزامی اروپا برای انتقال گاز سرزمین های اشغالی دست خالی بازگشت


کشتی ترابری اروپا که برای تحویل گاز صادراتی سرزمین های اشغالی از پایانه مصر وارد آب های شرق مدیترانه شده بود، با توجه به توقف فعالیت میدان گازی تامار رژیم صهیونیستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از الجزیره، با توقف فعالیت خط لوله ای که گاز رژیم صهیونیستی را به مصر انتقال می داد، امروز نفتکشی که به دنبال بارگیری گاز طبیعی مایع از یک پایانه در آب های سرزمینی مصر بود به سمت الجزائر تغییر مسیر داد.

رویترز به نقل از اولومیده آجای، کارشناس خبر داد که نفتکش سی پیک کاتالونیا مسیر خود را از پایانه گاز طبیعی ایدکو در مصر تغییر داد و اکنون به سمت تأسیسات Arzewآرزئو در الجزایر می رود.

شرکت نفت شورون آمریکا که مدیریت استخراج گاز در میدان گازی تامار در ساحل شمالی سرزمین های اشغالی را برعهده دارد در دهم اکتبر گذشته و به دنبال عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد که از بیم حملات گروه های فلسطینی فعالیت خود را متوقف می کند.

شورون صادرات گاز را از طریق خط لوله گاز زیر دریای مدیترانه شرقی که از بندر عسقلون در جنوب سرزمین های اشغالی تا مصر ادامه دارد، به حالت تعلیق درآورد.

رویترز به نقل از این کارشناس توضیح داد که مصر برای تامین بخشی از نیاز داخلی خود به واردات گاز اسراییل متکی است، بنابراین قطع خطوط لوله به این معنی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی اعزامی اروپا برای انتقال گاز سرزمین های اشغالی دست خالی بازگشت

کشتی اعزامی اروپا برای انتقال گاز سرزمین های اشغالی دست خالی بازگشت