مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-10سياسي

«کانکس های تاشونده» در راه کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در نشستی با اساتید دانشگاه رازی و مدیران استانی به منظور تبادل نظر، هماهنگی و تصویب برنامه های پیشنهادی در خصوص برگزاری نشست علمی در سالروز زلزله سرپل ذهاب و ازگله، به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه  مدیریت بحران طی 6 ماه گذشته پرداخت.

وی اظهار کرد: در مجموعه حوزه مدیریت بحران براساس قانون چهار کمیته باید راه اندازی شود که این کمیته ها به عنوان بازو های اصلی حوزه مدیریت بحران هستند و امسال با پیگیری های صورت گرفته در بخش های مختلف این کمیته ها فعال شده است.

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اجرای پیوست کاهش خطر برای ساخت و سازها را مهم عنوان کرد و افزود: در تمامی پروژه های شهرک سازی و پروژه های نهضت ملی مسکن باید این پیوست رعایت شود.

وی افزود:حوزه مدیریت بحران امسال 2 موضوع را تعیین تکلیف کرد، یکی بحث استفاده از پساب ها که در حال حاضر با پتروشیمی اسلام آبادغرب در این مورد قرارداد منقعد شده و شرکت جهان فولاد که در حال انعقاد قراردادی برای پساب شهرستان هرسین است.

  یگانه ادامه داد: پتروشیمی ال.

ای.

بی، پلیمر و اورامونیاک و پالایشگاه آناهیتا و نیروگاه، از خروجی پساب شهرستان کرمانشاه استفاده خواهند کرد، یک کنسرسیوم در این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کانکس های تاشونده» در راه کرمانشاه

«کانکس های تاشونده» در راه کرمانشاه