مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-07دانش

ایجاد فرصت های جدید برای جوانان از طریق برنامه تحولی دانشگاه آزاد


دانشگاه آزاد با برنامه تحولی مبتنی بر پنج چرخش تحولی و سه محور راهبردی به دنبال ایجاد فرصت های جدید پیش روی جوانان آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم آغاز همکاری های مشترک علمی و فناوری بین دانشگاه های مالزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه با افتخار میزبان شما در واحد اصفهان، یکی از واحدهای پیشرو شبکه دانشگاه آزاد اسلامی هستیم، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی است که پس از انقلاب اسلامی به همت رهبران این انقلاب و مردم خوب این سرزمین در سراسر کشور و حتی در بیرون این سرزمین برپا شد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شبکه ای علمی و فرهنگی است که با فعالیت در عرصه آموزش عمومی و عالی در 400 شهر ایران با یک میلیون و 260 هزار دانشجو در همه حوزه های دانشی، 20 هزار عضو هیأت علمی، 34 هزار مدرس، 150 هزار دانش آموز در بیش از 800 مدرسه فعالیت می کند و 40 درصد آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران را در خود جای داده است.

  طهرانچی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر تأثیرگذاری ملی و پاسخ گویی محلی در افق جهانی نیز با برون دادهای علمی حضور دارد، اظهار کرد: این دانشگاه، سالانه بیش از 11 هزار مقاله علمی را منتشر می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرصت های جدید برای جوانان از طریق برنامه تحولی دانشگاه آزاد

ایجاد فرصت های جدید برای جوانان از طریق برنامه تحولی دانشگاه آزاد