مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-16اقتصادي

آغاز واگذاری مسکن نهضت ملی در شهرک جدید پرنیان قم


سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قم از طراحی سایت شهرک پرنیان قم در فاز اول آن برای طرح نهضت ملی مسکن قم و ساخت خانه های تک واحدی 300 متری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی قم، صابر مصورزاده امروز 24 مهرماه طی سخنانی، اظهار کرد: با تصویب و ابلاغ ایجاد شهرک پرنیان در شورایعالی شهرسازی و معماری کشور، کار طراحی شهری شهرک پرنیان قم توسط این اداره کل و مشاورین در دست اقدام است.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی قم، افزود: در این سایت، ساخت خانه های یک طبقه حیاط دار 300 مترمربعی در طرح نهضت ملی و 200 مترمربعی برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیش بینی شده است.

وی گفت: شهرک پرنیان ظرفیت واحد پذیری بیش از 40 هزار واحد مسکونی را در خود دارد که در گام نخست در سه فاز 170، 360 و 415 هکتاری اجرایی خواهد شد که در فاز اول آن به مساحت حدود 170 هکتار طراحی و اجرا می شود.

مصورزاده با اشاره به کلانشهر بودن شهر قم و اجرای سیاست تمرکز زدایی این نوع شهرها، توضیح داد: در کلانشهرهایی مانند تهران، اصفهان، تبریز، مشهد، قم، طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و یا شهرک های جدید اجرا می شود که با توجه به ظرفیت بالای شهرک پرنیان قم، ثبت نام های آتی مسکن در استان نیز با توجه به این سایت، سیاست گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واگذاری مسکن نهضت ملی در شهرک جدید پرنیان قم

آغاز واگذاری مسکن نهضت ملی در شهرک جدید پرنیان قم