مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-12اقتصادي

تسریع در راه اندازی ناحیه صنعتی کوار در برنامه عملیاتی شرکت شهرک های صنعتی فارس


سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بر تسریع در راه اندازی ناحیه صنعتی کوار تاکید کردو گفت:راه اندازی این ناحیه صنعتی توسعه صنایع کوچک ومتوسط و اشتغال پایدار در این شهرستان را شتاب می بخشد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، فرشاد مقیمی در سفر استانی وزیر صنعت،معدن و تجارت به شهرستان کوار که همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان فارس انجام شد افزود: ایجاد ناحیه صنعتی کوار با توجه به برنامه ها و سیاست های این سازمان مبنی بر توسعه متوازن صنعتی و فراهم کردن زیرساخت های جذب سرمایه گذار و استقرار واحدهای صنعتی در مناطق فاقد شهرک یا ناحیه صنعتی در دستور کار قرارگرفت.

وی با بیان اینکه با راه اندازی ناحیه صنعتی کوار بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذار در این شهرستان فراهم می شود گفت: با برنامه ریزی انجام شده در راستای ایجاد و تکمیل زیرساخت ها این ناحیه صنعتی تا یک سال آینده به مرحله واگذاری زمین به متقاضیان می رسد.

مقیمی افزود:افزون بر 100میلبارد ریال تا یک سال آینده در زمینه تکمیل زیرساخت ها در این ناحیه صنعتی هزینه می شود.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اضافه کرد: ناحیه صنعتی کوار در اراضی به مساحت 48هکتار ایجاد و با راه اندازی آن ظرفیت استقرار100واحد تولیدی و صنعتی یا اشتغال افزون بر 1000نفر فراهم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در راه اندازی ناحیه صنعتی کوار در برنامه عملیاتی شرکت شهرک های صنعتی فارس

تسریع در راه اندازی ناحیه صنعتی کوار در برنامه عملیاتی شرکت شهرک های صنعتی فارس