مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:252023-09-27سياسي

در جنگ مظلومانه ولی با اقتدار جنگیدیم و پیروز شدیم


در دفاع مقدس هشت سال مظلومانه ولی با اقتدار جنگیدیم و پیروز شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، همایش یاد یاران شهر پرندک همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم و سخنرانی مشاور عالی سپاه قدس و همرزم شهید سلیمانی سردار احمدعلی مقدسی در حسینیه شهدای شهر پرندک برگزار شد.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه استکبار جهانی با ناامید شدن از اقدامات داخل کشور جنگ تحمیلی را به راه انداخت، اظهار داشت: در ابتدا جنگ برای ما ناشناخته بود و بسیاری از مسئولین نظامی محلی با داشتن اندکی تسلیحات خوشحال بودند در حالی که پس از گذشت مدتی بسیاری از دلسوزان نظامی، ادامه جنگ را امکان پذیر نمیدانستند.

مشاور عالی سپاه قدس با تاکید بر اینکه ایمان بی نظیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر ایشان تمامی نقشه های دشمنان را بی اثر کرد یادآور شد: با وجود همراهی بسیاری از کشورهای قدرتمند دنیا با رژیم بعث عراق و انجام کمک های لجستیکی و مالی به دشمن، ما در این 8 سال مظلومانه ولی با اقتدار جنگیدیم و پیروز شدیم.

سردار احمدعلی مقدسی با اشاره به تغییر نقشه های دشمنان پس از جنگ تحمیلی افزود: دنیای استکبار با محاصره همسایه های ایران به دنبال فشار بر روی کشور بود که شهید سلیمانی تمامی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جنگ مظلومانه ولی با اقتدار جنگیدیم و پیروز شدیم

در جنگ مظلومانه ولی با اقتدار جنگیدیم و پیروز شدیم