مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-13اقتصادي

تنها 2 ـ 3 درصد خانواده ها «مشاوره پیش از ازدواج» دریافت می کنند


رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با بیان اینکه ارتقای سطح سواد سلامت روانی، آموزش و مشاوره پیش از ازدواج بر اساس الگوهای اسلامی و ایرانی باید در دستور کار ما قرار گیرد، - تنها 2 ـ 3 درصد خانواده ها مشاوره پیش از ازدواج دریافت می کنند رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با بیان اینکه ارتقای سطح سواد سلامت روانی، آموزش و مشاوره پیش از ازدواج بر اساس الگوهای اسلامی و ایرانی باید در دستور کار ما قرار گیرد، گفت: درصدی از خانواده ها مشاوره پیش از ازدواج می گیرند اما این امر کفایت نمی کند.

این درصد خیلی کم و شاید 2 تا 3 درصد و در خوشبینانه ترین حالت 10 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی فتحی آشتیانی اظهار کرد: در حال حاضر حدود یک سوم جامعه ما نیاز به خدمات روانشناختی دارند که این امر عدد بالایی است و بی توجهی نسبت به آن می تواند پیامدهایی داشته باشد.

وی با اشاره به تاثیر خشونت بر مسائل روانشناختی نیز تصریح کرد: تاثیر خشونت های روانی، عاطفی و کلامی بر روان افراد بسیار بیشتر از خشونت فیزیکی است.

رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاور کشور با بیان اینکه ما دچار سونامی مشکلات روانشناختی هستیم، درباره لزوم اقداماتی برای پیشگیری اولیه و ثانویه در این زمینه توضیح داد: اولویت دادن به خانواده به عنوان بنیادی ترین نهاد اجتماعی، یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 2 ـ 3 درصد خانواده ها «مشاوره پیش از ازدواج» دریافت می کنند

تنها 2 ـ 3 درصد خانواده ها «مشاوره پیش از ازدواج» دریافت می کنند