مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-11سياسي

آشوب سال قبل نه عزم گفت وگو داشت نه توان براندازی + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آنچه در پاییز پارسال بر نهاد دانشگاه گذشت باعث شد جنبش دانشجویی بار دیگر نقش خود در تحولات عرصه دانشگاه را مورد توجه قرار دهد.

- وی افزود: دلیل این سردرگمی تشکل های دانشجویی، این است که در دوره همه گیری کرونا، با وجود آموزش مجازی، اما شاهد فقدان آموزش ضمنی و غیررسمی بودیم که در شاکله جمعیت نقش موثری دارد.

این نکته از طرف تشکل مغفول واقع شد.

عظیمی در ادامه گفت: وقتی بحث حوزه زنانی شروع شد که ناظر به جامعه بود، افراد مذهبی، مسلمان و انقلابی هم با این مسئله همزادپنداری کردند که شاید از دلسوزی هم بوده باشد.

این درک مشترک و ظاهری اتفاق افتاد و ما جریان انقلابی را با جریان معاند که خواهان اسلام نیستند و هدفشان به آشوب کشیدن است، آشنا نکردیم.

وی ادامه داد: در این سال ها در فضای مجازی جریان مذهبی صورتی تبلیغ می شد به این نوع که ما اسم خودمان را می گذاریم روشنفکر و نسبت به سبک زندگی های مختلف نظر متقابل نداریم و هرکسی آزاد هرطور بخواهد در جامعه حضور پیدا کند.

غفلت جریان انقلابی از آموزش ضمنی و پرورش افکار باعث شد جریان انقلابی سردرگم باشد و نتوانستند واکنش درستی را در وهله اول نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوب سال قبل نه عزم گفت وگو داشت نه توان براندازی + فیلم

آشوب سال قبل نه عزم گفت وگو داشت نه توان براندازی + فیلم