مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:402023-09-26سياسي

دشمن نمی تواند درخشش ملت ایران را تحمل کند


فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه دشمن نمی تواند درخشش ملت ایران را تحمل کند گفت: عاشورا قله رفیعی از فضیلت ها ساخت که همه فضائل عالم از آن جوشید و دفاع مقدس در دامنه آن قله رفیع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در گردهمایی ایثارگران دانشگاه تهران که شامگاه دوشنبه در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه کانون جوشش الهام، امید و نقطه کانونی معرفت، ادب و فرهنگ جامعه ما است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دانشگاه مظهر اعتبار و شخصیت جهانی کشور ما است، ادامه داد: همیشه دانشگاه پرچمدار حریت، آزادی و بیرق دار مبارزه با استکبار، استعمار و استبداد بوده است.

فرمانده کل سپاه افزود: گاهی صحن دانشگاه محراب جنگ با دشمنان استقلال، آزادی و سرافرازی و شکوه و شخصیت جهانی ملت ما بوده است؛ به همین دلیل امروز دشمنان برای تحریف ذهن ها، تسخیر قلب ها، تسلط بر فضای اندیشه و تفکر و باورهای جوانان ما دانشگاه را نقطه تمرکز تمام تلاش های خود قرار دادند.

وی عنوان کرد: تهاجمات رسانه ای، فضای مجازی برای غلبه بر اندیشه جوانان ما چیزی شبیه به استفاده از سلاح های کشتار جمعی در هیروشیما و ناگازاکی در پایان جنگ جهانی دوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن نمی تواند درخشش ملت ایران را تحمل کند

دشمن نمی تواند درخشش ملت ایران را تحمل کند