مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-13سياسي

توسعه کشور از رهگذر تعامل قوای سه گانه رقم می خورد


اگر بخواهیم در کشور توسعه اتفاق بیفتد، تعامل قوای سه گانه در این زمینه کارساز است و توسعه و خدمت به مردم از رهگذر تعامل و وفاق اتفاق می افتد و امروز این همدلی و همگرایی بین قوا وجود دارد.

- ایسنا/همدان وزیر دادگستری گفت: اگر بخواهیم در کشور توسعه اتفاق بیفتد، تعامل قوای سه گانه در این زمینه کارساز است و توسعه و خدمت به مردم از رهگذر تعامل و وفاق اتفاق می افتد و امروز این همدلی و همگرایی بین قوا وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملایر امین حسین رحیمی در دیدار با فرماندار ملایر، معاونان فرماندار و دادستان، خاطرنشان کرد: امنیت موضوعی بسیار مهم و همیشگی است و چنانچه امنیت نباشد، تمام خدمات به حاشیه می رود.

وی با بیان اینکه مردم باید در همه حال احساس امنیت کنند، ادامه داد: وجود تعامل و وفاق در ملایر مثال زدنی است و ایجاد زیرساخت ها برای توسعه شهرستان قابل تحسین است که این خود امنیت آفرین است.

رحیمی با اشاره به اینکه حمایت از تولید و اشتغال یک وظیفه مهم برای مدیران است، تصریح کرد: با تمام توان پشت تولید و حمایت از تولیدکننده ایستاده ایم، در عین حال با متخلفان در این حوزه نیز برخورد می کنیم.

وزیر دادگستری افزود: باید موانع را از پیش پای تولید برداریم و تلاش شود زیرساخت هایی که در ملایر ایجاد شده، توسعه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشور از رهگذر تعامل قوای سه گانه رقم می خورد

توسعه کشور از رهگذر تعامل قوای سه گانه رقم می خورد