مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:402023-09-26بين الملل

هیأت قطری در لبنان به دنبال چیست؟


منابع آگاه می گویند، هیأت قطری که حدود یک هفته پیش وارد لبنان شده، در حال رایزنی با گروه های سیاسی لبنان به دور از چشم رسانه ها و یافتن راهکاری برای برون رفت از بحران انتخاب رییس جمهور در لبنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع آگاه سیاسی از ادامه رایزنی های هیأت قطری در بیروت که اخیرا به لبنان سفر کرده، در راستای حل بحران انتخاب رییس جمهور این کشور، خبر می دهند.

لبنان از اکتبر 2022 در پی پایان دوره ریاست جمهوری میشل عون و ناکامی پارلمان در انتخاب رییس جمهور جدید با وجود برگزاری 12 جلسه، با بحران جدی عدم توافق بر سر رییس جمهور جدید مواجه است.

شبکه لبنانی الجدید ، با انتشار خبری از تلاش های دوحه برای پایان دادن به بحران خلأ ریاست جمهوری گزارش داد که جاسم بن فهد آل ثانی فرستاده قطر به لبنان در رأس یک هیأت، به تماس ها و دیدارهای خود در بیروت به دور از چشم رسانه های برای یافتن راهکاری به منظور برون رفت از این بحران، ادامه می دهد.

 بر اساس این گزارش، پس از آن که کمیته پنجگانه، وظیفه یافتن راهی برای خروج از بحران ریاست جمهوری لبنان را به دوحه واگذار کرد، فرستاده قطر با شماری از نیروهای سیاسی لبنانی دیدار و رایزنی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت قطری در لبنان به دنبال چیست؟

هیأت قطری در لبنان به دنبال چیست؟