مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-08اقتصادي

جابجایی روزانه 15 هزار بسته پستی در استان مرکزی


به طور متوسط میانگین روزانه حدود 15 هزار مرسوله در سطح پست استان جابجا می شود و ترافیک کاری پست نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد ارتقا داشته است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل پست استان مرکزی گفت: به طور متوسط میانگین روزانه حدود 15 هزار مرسوله در سطح پست استان جابجا می شود و ترافیک کاری پست نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد ارتقا داشته است.

محمدرضا عباسی 16 مهر در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی پست اظهار کرد: پست به عنوان قدیمی ترین نهاد ارتباطی کشور با سرویس ها و خدماتی که ارائه می دهد توانسته نقش مهمی در رشد اقتصادی و صرفه جویی های ملی و .

ایفا کند.

وی افزود: اداره کل پست استان با 280 واحد شهری و روستایی دولتی و خصوصی و 230 نیرو و 290 نیروی پیمانکار در بخش های قبول و مبادله و رهسپاری و توزیع، به عنوان بزرگترین شبکه ارتباطی استان سهم قابل توجهی از ارتباطات استان را عهده دار است.

مدیرکل پست استان مرکزی تصریح کرد: در یکسال گذشته بیش از 4 میلیون و 500 هزار مرسوله در پست استان جابجا شده که 50 درصد مرسولات، صادره و 50 درصد مرسولات وارده است.

عباسی ادامه داد: به طور متوسط میانگین روزانه حدود 15 هزار مرسوله در سطح پست استان جابجا می شود و ترافیک کاری پست نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی روزانه 15 هزار بسته پستی در استان مرکزی

جابجایی روزانه 15 هزار بسته پستی در استان مرکزی