مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-14ورزشي

مسابقات دو و میدانی افراد با نیازهای ویژه جسمانی در بندرعباس


معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری مسابقات دو و میدانی افراد با نیازهای ویژه جسمانی در مجموعه ورزشی خلیج فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  محمدرضا لطفی پور معاون ورزش سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس امروز ضمن گرامیداشت 24 مهر به عنوان روز ملی پارا المپیک گفت: توجه ویژه به جامعه جانبازان، معلولین و شهروندان با نیازهای ویژه جسمانی و همچنین اجرای برنامه ها و رخدادهای ورزشی برای این عزیزان جز اولویت ها و ضرورت های فعالیت  سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی است.

وی ادامه داد: در همین راستا مسابقات دو و میدانی جانبازان، معلولین و افراد با نیازهای ویژه جسمانی را در تاریخ دوشنبه 24 مهر سال جاری برگزار می کنیم.

لطفی پور عنوان داشت: این رویداد از ساعت 20 تاریخ مذکور در دو بخش آقایان و بانوان و در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی خلیج فارس برگزار خواهد شد.

لطفی پور در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات حاصل  یک کار جمعی است و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری هیات دو و میدانی استان، هیات جانبازان و معلولین استان، آموزش و پرورش استثنایی استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس این رقابت ها را برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات دو و میدانی افراد با نیازهای ویژه جسمانی در بندرعباس

مسابقات دو و میدانی افراد با نیازهای ویژه جسمانی در بندرعباس