مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-12اقتصادي

آزادراه شیراز ـ اصفهان بزرگ ترین پروژه عمرانی ایران بعد از انقلاب بود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش در آیین افتتاح آزادراه اصفهان ـ شیراز اظهار داشت: آزادراه شیرازـ اصفهان یکی از بزرگ ترین پروژه های عمرانی کشور بعد از انقلاب است و فارغ از اثرات حوزه فنی و اثرات مثبت اقتصادی استان نقش این پروژه .

- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آزادراه شیرازـ اصفهان بزرگ ترین پروژه عمرانی ایران بعد از انقلاب بود، گفت: پشتیبانی ها برای تکمیل کریدور های اصلی باید ادامه داشته باشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش در آیین افتتاح آزادراه اصفهان ـ شیراز اظهار داشت: آزادراه شیرازـ اصفهان یکی از بزرگ ترین پروژه های عمرانی کشور بعد از انقلاب است و فارغ از اثرات حوزه فنی و اثرات مثبت اقتصادی استان نقش این پروژه در توسعه اقتصادی کشور مطرح است.

وی با اشاره به تکمیل زنجیره های کریدور کشور، افزود: رشد قابل توجهی هم در خطوط ریلی داشته ایم و هم به موازات تکمیل زنجیره مواصلاتی شمال به جنوب این قطعه 212 کیلومتری نقطه ای از اتصال دریا به دریا از طریق جاده به وجود آمده است.

وزیر راه کریدور دریا به دریا را اتفاق و دستاورد بزرگی دانست و با بیان اینکه به این پروژه 3 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار تزریق شده است، تاکید کرد: با سرعت تمام باید عقب ماندگی های این حوزه را جبران کنیم؛ نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه شیراز ـ اصفهان بزرگ ترین پروژه عمرانی ایران بعد از انقلاب بود

آزادراه شیراز ـ اصفهان بزرگ ترین پروژه عمرانی ایران بعد از انقلاب بود