مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:502023-09-23سياسي

آموزش و پرورش در تراز انقلاب و نظام نخبه پروری کند


امام جمعه بهاباد آموزش و پرورش را مرکز رشد و پرورش دانش آموزان و نخبه پروری خواند و گفت: آموزش و پرورش باید در تراز انقلاب و نظام نخبه پروری کند.

- ایسنا/یزد امام جمعه بهاباد آموزش و پرورش را مرکز رشد و پرورش دانش آموزان و نخبه پروری خواند و گفت: آموزش و پرورش باید در تراز انقلاب و نظام نخبه پروری کند.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی ضمن نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس بهاباد که با حضور مسئولان و دانش آموزان به طور نمادین در دبیرستان دخترانه ریحانه شهرستان بهاباد نواخته شد، آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را به دانش آموزان ، اولیاء و معلمان تبریک گفت و خطاب به والدین بیان کرد: اگر می خواهید فرزندان شما رشد کنند از امروز به امر تحصیل آنان توجه کنید و همانگونه که روی برخی از مسائل زندگی و خانوادگی، سرمایه گذاری می کنید این وقت و توجه را برای فرزندان خود در امر تحصیل قرار دهید و آنان را کمک کنید.

وی با تاکید بر تقویت فرزندان به لحاظ روحی و روانی، افزود: سعی کنید شخصیت فرزندان را در فضای زندگی حفظ کنید و آنان را مورد کرامت قرار دهید که این در اخلاق و تحصیل آنان موثر خواهد بود تا آینده درخشانی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش در تراز انقلاب و نظام نخبه پروری کند

آموزش و پرورش در تراز انقلاب و نظام نخبه پروری کند