مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-22سياسي

اگر دولت در جذب معلم مشکل قانون گذاری دارد لایحه بدهد


نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: رییس مجلس در نشست غیرعلنی امروز عنوان کرد که دولت اگر مشکلی در بحث جذب معلم دارد لایحه دو فوریتی بدهد تا در اسرع وقت آن را تصویب کنیم.

- ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: این جلسه به ریاست آقای قالیباف و با حضور رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش، میثم لطیفی رییس سازمان اداری و استخدامی و منظور رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

وی افزود: در جلسه غیرعلنی مجلس موضوع جذب معلم و رفع مشکلات در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان دولت  نیز توضیحات خود را ارائه کردند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صحبت های رؤسای سازمان های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی و وزیر آموزش و پرورش از عدم جدیت و هماهنگی و اراده بین این دستگاه ها برای رفع مشکل حکایت داشت.

ابوترابی خاطرنشان کرد: در این جلسه رییس مجلس بر این نکته تأکید کرد که اگر دولت در جذب معلم مشکل قانون گذاری دارد لایحه دوفوریتی بدهد تا ما در اسرع وقت در مجلس آن را بررسی و تصویب و موانع قانونی را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر دولت در جذب معلم مشکل قانون گذاری دارد لایحه بدهد

اگر دولت در جذب معلم مشکل قانون گذاری دارد لایحه بدهد