مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-16سياسي

شورای عالی میراث فرهنگی در استان ها تشکیل می شود؟


عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از ایجاد شورای عالی میراث فرهنگی استان ها خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با همکاری استانداری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان این شورا تشکیل شود.

- خبرگزاری فارس، اصفهان: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان و ایران بعد از انقلاب، فرازوفرودهای زیادی را پشت سر گذاشته است، جنگ تحمیلی هشت ساله، وجود فتنه ها و اغتشاشات، تحریم ها، تبلیغات رسانه ای غیر واقعی برای ایجاد جو روانی علیه ایران در دنیا و صدها عامل دیگر نگذاشته است آن طور که باید اصفهان به عنوان نگین انگشتری ایران، به دنیا شناخته شود واین امر مشکلاتی در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایجاد کرده است.

از طرفی کمبود بودجه، ناآگاهی و فرونشست زمین و سایر بلاهای طبیعی و غیر طبیعی که ممکن است بر سر آثار تاریخی بیاید، اضافه شده و شرایط نامناسبی را برای این صنعت به وجود آورده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از روزهای خوب برای آینده اصفهان خبر می دهد مصطفی نباتی نژاد، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در این خصوص اظهار کرد: در پایتخت، شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری وجود دارد قرار است شوراهای متناظر میراث فرهنگی و گردشگری را در سطوح استانی تعریف کند و بخشی از سیاستگذاری ها، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی میراث فرهنگی در استان ها تشکیل می شود؟

شورای عالی میراث فرهنگی در استان ها تشکیل می شود؟