مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-17سياسي

مرکز یکپارچه فعالیت های اجتماعی در سنندج ایجاد شود


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر سنندج گفت: مرکز یکپارچه فعالیت های اجتماعی در راستای هماهنگی بیشتر برگزاری برنامه های فرهنگی، اجتماعی و مقابله با آسیب های اجتماعی باید در سطح شهر سنندج ایجاد شود و وظایف همه دستگاه ها مشخص شده و براساس آن فعالیت کنند.

- ایسنا/کردستان رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر سنندج گفت: مرکز یکپارچه فعالیت های اجتماعی در راستای هماهنگی بیشتر برگزاری برنامه های فرهنگی، اجتماعی و مقابله با آسیب های اجتماعی باید در سطح شهر سنندج ایجاد شود و وظایف همه دستگاه ها مشخص شده و براساس آن فعالیت کنند.

رضایی امروز (25مهر) در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج که به بحث بررسی وضعیت آسیبهای اجتماعی در این شهر اختصاص داشت، اظهار کرد: تلاش هایی که تاکنون در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی در شهر سنندج صورت گرفته رضایت بخش نیست و شاید آنگونه که باید همدلی و همراهی بین ادارات نبوده است.

وی افزود: همانطور که محلات بیشتر شده و شهرهای ما نیز بزرگ تر می شود آسیب های اجتماعی نیز بیشتر می شود که باید این مسأله جدی گرفته شود.

رضایی ادامه داد: مرکز یکپارچه فعالیت های اجتماعی در راستای هماهنگی بیشتر برگزاری برنامه های فرهنگی، اجتماعی و مقابله با آسیب های اجتماعی باید در سطح شهر سنندج ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز یکپارچه فعالیت های اجتماعی در سنندج ایجاد شود

مرکز یکپارچه فعالیت های اجتماعی در سنندج ایجاد شود