مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-02اقتصادي

27 هزار هکتار باغ انگور مدرن و سنتی در تاکستان وجود دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 27 هزار هکتار باغ انگور مدرن و سنتی در تاکستان وجود دارد که در کل کشور مشهور است و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی این شهرستان رونق اقتصادی استان و در نتیجه شهرستان تاکستان را به دنبال خواهد داشت.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 27 هزار هکتار باغ انگور مدرن و سنتی در تاکستان وجود دارد که در کل کشور مشهور است و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی این شهرستان رونق اقتصادی استان و در نتیجه شهرستان تاکستان را به دنبال خواهد داشت.

محمدحسین عطایی در بیست وششمین جشنواره انگور تاکستان که امروز 10مهر برگزار شد؛ ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان جشنواره، اظهار کرد: در دهه 40 کشاورزی مدرن برای اولین در دشت قزوین شروع شده است.

بنابراین در فرهنگ کشاورزی کشور موقعیت و کشاورزی مدرن استان قزوین بایستی سرلوحه برنامه ریزی مسئولین قرار گیرد و با توجه به ویژگی های دشت قزوین بخش کشاورزی می تواند محور اساسی توسعه این استان باشد.

وی با اشاره به اینکه باغات مدرن انگور در تاکستان می تواند محور توسعه آن منطقه باشد؛ بیان کرد: اولین طرح های تجمعی و یکپارچه سازی آبی در باغات شهرستان تاکستان انجام شده که اجرای این طرح نشان از روحیه جمعی و همچنین مشارکت در امور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 هزار هکتار باغ انگور مدرن و سنتی در تاکستان وجود دارد

27 هزار هکتار باغ انگور مدرن و سنتی در تاکستان وجود دارد