مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-05اقتصادي

پیشرفت 30 درصدی طرح علاج بخشی «سد وشمگیر»


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان با تاکید بر ضرورت تکمیل سریع تر علاج بخشی سد وشمگیر آق قلا، گفت: اتمام این طرح به 312 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، ایرج حیدریان بعدازظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: پیشرفت فیزیکی طرح علاج بخشی سد وشمگیر 30 درصد و پیشرفت ریالی آن 28 درصد است.

  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: تاکنون برای این پروژه 124 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و  اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه 312 میلیارد تومان است.

  وی در خصوص اقدامات انجام شده در علاج بخشی سد وشمگیر گفت: بهبود و مرمت شبکه آبیاری و زهکشی سد وشمگیر، ترفیع و تثبیت مخازن سد وشمگیر، نوسازی و مرمت ایستگاه های پمپاژ، احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب جدید، نوسازی و علاج بخشی کامل سیستم تخلیه کننده تحتانی و احداث مخازن شماره چهار سد وشمگیر از جمله اقداماتی است که در علاج بخشی سد وشمگیر تاکنون انجام شده است.

  حیدریان با اشاره به تغییر اقلیم در کشور و استان، بیان کرد: سرمایه گذاری در حوزه سدهای استان برای کنترل سیل و تامین نیاز استان از طریق آب های سطحی در بخش شرب، صنعت و کشاورزی ضروری است.

  پایان پیام/83026


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 30 درصدی طرح علاج بخشی «سد وشمگیر»

پیشرفت 30 درصدی طرح علاج بخشی «سد وشمگیر»