مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-04بين الملل

اردوغان: انتظار حمایت بیشتر متحدانمان در مبارزه با تروریسم را داریم


رجب طیب اردوغان در پی بمب گذاری اخیر در آنکارا که پ ک ک مسئولیت آن را متقبل شد، گفت، از متحدان کشورش انتظار گام هایی ملموس را در حمایت از مبارزه آنکارا با تروریسم دارد.

- رجب طیب اردوغان در پی بمب گذاری اخیر در آنکارا که پ ک ک مسئولیت آن را متقبل شد، گفت، از متحدان کشورش انتظار گام هایی ملموس را در حمایت از مبارزه آنکارا با تروریسم دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه این اظهارنظر را پس از آن مطرح کرد که پلیس ترکیه روز سه شنبه با اجرای سلسله حملاتی در سراسر این کشور ده ها مظنون را به اتهام ارتباط با گروه ممنوعه حزب کارگران کردستان (پ.

ک.

ک) بازداشت کرد.

اردوغان در مراسم افتتاح ساختمان شورای کشور ترکیه در شهر آنکارا اظهار کرد: ما خواستار مشاهده گام های ملموس دوستانمان (در حمایت از ترکیه) در کنار پیام های محکومیتی که می فرستند هستیم.

آنها باید بدانند صرفا انتشار بیانیه هایی که تروریسم را محکوم کرده و به ما تسلی می دهند زخم های ما را التیام نخواهند بخشید.

روز یکشنبه گذشته دو مهاجم حمله ای را در نزدیکی ساختمان های دولتی در شهر آنکارا انجام دادند که به زخمی شدن دو افسر پلیس و کشته شدن حمله کنندگان انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: انتظار حمایت بیشتر متحدانمان در مبارزه با تروریسم را داریم

اردوغان: انتظار حمایت بیشتر متحدانمان در مبارزه با تروریسم را داریم