مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-07ورزشي

رویکرد نیروهای مسلح در کنار مردم و خادم مردم بودن است


فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه رویکرد و استراتژی و راهبرد نیروهای مسلح، در کنار مردم و خادم مردم بودن است، گفت: کارکنان نیروی انتظامی هیچگاه تعطیلی نداشته و همواره در صحنه های مختلف از بلایای طبیعی گرفته تا رویدادهای سیاسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار هادی رفیعی کیا صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: امروزه شاهد استقرار خدمات پلیس در همه ابعاد زندگی مردم به نحو مطلوب هستیم و به برکت به برکت خون شهدای ناجا کیفیت خدمات روز به روز بهترمی شود.

وی تصریح کرد: امروز نیروی پلیس در کنار مردم و با همراهی مردم به خوبی توانسته امنیت را در کشور برقرار کند و در راه تامین امنیت مردم نیروهای سبزپوش نیروی انتظامی از جان خود می گذرند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه ناجا در راستای تحقق آرمان های نظام تلاش خواهیم کرد، بیان کرد: ارتقا بهتر و بیشتر خدمات نیروی انتظامی در راستای بهبود کیفیت زندگی مردم و افزایش امنیت یکی از مهم ترین رویکردهای پلیس است.

رفیعی کیا با اشاره به اینکه رویکرد و استراتژی و راهبرد نیروهای مسلح، در کنار مردم و خادم مردم بودن است، افزود: کارکنان نیروی انتظامی هیچگاه تعطیلی نداشته و همواره در صحنه های مختلف از بلایای طبیعی گرفته تا رویداده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد نیروهای مسلح در کنار مردم و خادم مردم بودن است

رویکرد نیروهای مسلح در کنار مردم و خادم مردم بودن است