مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-18سياسي

دولت های بین المللی از انفعال و سکوت در برابر حوادث غزه خارج شوند


معاون دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امیدواریم دولت های بین المللی از انفعال، سکوت و مماشات خارج شوند و قدم کوچکی در راه فلسطین برداشته شود.

- معاون دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز: دولت های بین المللی از انفعال و سکوت در برابر حوادث غزه خارج شوند ایسنا/خوزستان معاون دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امیدواریم دولت های بین المللی از انفعال، سکوت و مماشات خارج شوند و قدم کوچکی در راه فلسطین برداشته شود.

حجت الاسلام عیدیان در تجمع دانشگاهیان در حمایت از مردم فلسطین که امروز (26 مهرماه) در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، با محکوم کردن حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه، اظهار کرد: گاهی در جهان اتفاقاتی می افتد که باور آن برای انسان سخت است؛ اینکه رژیم صهیونیستی همه حقوق و چارچوب های انسانی و بین المللی را زیر پا می گذارد و مجموعه خدماتی درمانی را به شکل وحشیانه مورد هجوم قرار می دهد و نسبت زنان، کودکان، بیماران و مجروحان رحم ندارد، باور نکردنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امروز اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه زبانی و عملی این جنایت را محکوم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت های بین المللی از انفعال و سکوت در برابر حوادث غزه خارج شوند

دولت های بین المللی از انفعال و سکوت در برابر حوادث غزه خارج شوند