مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-01سياسي

اجرای احکام نباید باعث توقف چرخه تولید و صنعت شود


رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه بخشی از مشکلات موجود در حوزه اجرای احکام مدنی مرتبط با حوزه تولید و صنعت است، گفت: همواره تاکید بر این است که اقدامات قضایی نباید به مانعی در مسیر فعالیت اقتصادی مشروع و چرخه تولید بدل گردد.

- رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه بخشی از مشکلات موجود در حوزه اجرای احکام مدنی مرتبط با حوزه تولید و صنعت است، گفت: همواره تاکید بر این است که اقدامات قضایی نباید به مانعی در مسیر فعالیت اقتصادی مشروع و چرخه تولید بدل گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، نشست شورای معاونین دادگستری کل استان تهران با حضور علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران، علی صالحی دادستان تهران، ربیع الله قربانی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران و معاونین قضایی رییس کل برگزار شد.

علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران در این نشست ضمن تبریک پیشاپیش میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام، حضور ربیع الله قربانی به عنوان رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در مجموعه قضایی استان تهران را گرامی داشت و برای وی در انجام وظایف و مسئولیت های محوله آرزوی توفیق کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران در ادامه به برخی از تغییر و تحولات مدیریتی در مجموعه قضایی استان تهران اشاره کرد و در عین حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای احکام نباید باعث توقف چرخه تولید و صنعت شود

اجرای احکام نباید باعث توقف چرخه تولید و صنعت شود